...

2013.01.13 22:14

IGEN.TUDOM.SAJNÁLOM.SAJNÁLOM hogy már lassan 2 hete hogy nem hoztam új részt.!! Az utobbi hétben tanulnom kelett. Na és most van az a pont ahol lefagytam. Nem volt még ilyen amióta írom a blogot. De most. Most valahogy nincs ötletem.Egyszerűen nem jön.Nem tudok írni. Állítolag mindenkinek eljön ez a pont. Mármint aki ír. Hogy nincs ötlete. De egy idő után majd visszajön minden. Ígérem probálok minnél hamarabb jelentkezni. xx

u.i. HAPPY BIRTHDAY ZAYN MALIK.! I LOVE YOU BABE. Ez a tökéletes fiú 20 éves. Hamar  telik az idő. Áprilisban már egy éve lesz,hogy Directioner vagyok.<3 életem eddigi legszebb éve.De biztos vagyok benne lesz még több is. Zayn pedig..hát nagyon remélem hogy csodálatos napja volt. Kívánom neki,hogy legyen boldog.Nagyon boldog. Ő megérdemli.


u.i.2: ma 1 éves a ONE THING.!! HappyBirthdayOneThing. xx