~53.rész..*Hiányoztál már baby..*

2012.12.26 01:04

Hideg van. Fázok. Lassan kinyitom szemeimet és egy sötét szobában találom magam. Melettem fekszik valaki. Valaki aki egyenletesen szuszog és az illata ellenállhatatlan. Tudom ki ő. Ő akit imádok. Aki az életemnél többet ér. Ölelném,csókolnám ha nem reszketnék. Érzem a kellemes,meleg levegőt de én mégis reszketek. Azt hiszem lázas vagyok. Remek. Lassan telefonom után nyúltam és megnéztem az időt. 01:47. Hajnal van. Nem tudom mit tegyek. Vennem kellene be gyógyszert. Ezt az elhatározást valóra akartam válltani. Lassan fordultam ki az ágy szélére és raktam talpamat a meleg,puha szőnyegre. Kellemes volt. Kirázott a hideg ahogy bőrömhöz ért a puha,selymes anyag.
Lassan és nehezen ballagtam le a lépcsőn. A konyhában égett a villany, ami azt jelenti valaki ébren van. Ahogy egyre közelebb értem a helyiséghez göndör fürtöket pillantottam meg. Harry az. Harry, aki hajnalok hajnalán a konyhába ül és kakaót iszik.
-Viki, jól vagy.?-rakta le az asztalra a bögrét és sietett hozzám.
-Persze, csak fázok.-mondtam és a szekrényhez sétálltam.
-Nagyon sápadt vagy. Nem vagy lázas.?
-Hamaroan kiderül.-kapcsoltam be a lázmérőt.
....
-Na.?-kérdezte idegesen Harry,amikor a lázmérőt nézegettem.
A kis készülék elég nagy számot mutatott. 39.2. Megijedtem. Sohasem voltam még ennyire lázas. Lefagytam. Arra eszméltem fel,hogy Hazza kirántja a kezemből a lázmérőt. Felnéztem rá. Kikerekedett szemekkel figyelt a készülékre majd rám.
-Úristen. Viki,ez nagyon magas.
-Tudom, de beveszek egy gyógyszert és minden rendben lesz.
-Biztos vagy benne.?
-Harry, mást úgysem tudok tenni.
Odasétálltam a fiókhoz és kivettem belőle egy lázcsillapítot,majd megölelltem Harryt és visszaballagtam a szobába. Lassan és óvatosan próbáltam bebújni szerelmem mellé de ez nem sikerült. Zayn felébredt.
-Baby, minden rendben.?
-Nemigazán. Lázas vagyok de vettem be gyógyszert szóval aludjunk.
-Ha bármi van kelts fel.-nyomott egy puszit homlokomra.
-Te jó ég. Hiszen te forró vagy. Milyen magas lázad van.?
-39.2
-Feküdj le baby és próbálj aludni. Biztos hat a gyógyszer.
-Jóéjszakát Zayn. Szeretlek.-bújtam minnél közelebb hozzá.
-Én is szeretlek.


A nap a szemembe süt. Ami azt jelenti túlvészelltem az éjszakát. Miután bevettem a gyógyszert semmi gond nem volt és most sem érzem magam rosszul.
Ahogy kinyitottam szememet Zayn szuszogott melletem. Mivel még nem szólt az ébresztő, amit 11-re állítottam be, van még időm. Van még időm arra,hogy elmerüljek szerelmem édes arcába. Imádom nézni amikor alszik. Annyira édes és ártatlan. Ártatlan, ami Zayn-nél nagy szó.

Félórája nézhettem őt amikor hirtelen megmozdult az orra és mosolyra húzodott szája.
-Jó nézni ahogy alszom.?-kérdezte álmos hangon,ami írtó sexy.
-A legjobb.
-Örülök neki.-mondta majd egy hirtelen mozdulattal mellkasára húzott.
-Minden rendben volt az éjszaka.?
-Igen semmi bajom nem volt és most sincsen.
-Ennek is örülök.-mosolyodott el.
-Mikor mentek megnézni a lakást.?
-Nemsokára.-éppen hogy kimondtam, megszólalt az ébresztő, vagyis ideje lesz készülödni. Lemásztam Zaynről és a fűrdőszobába siettem.


-Annyira szép lett.-értettünk eggyet Bellsel, de valamiért nem tökéletes.A 2 szoba szinte hihetetlenűl csodás lett, ahogy a fűrdőszoba és a nappali is.

 

De a konyha. A konyhával nem stimmelt valami. Amikor a helyiség közepén álltunk nem éreztük azt,hogy tökéletes. Annyira elveszettek voltunk abban a hatalmas helyiségben. Valamit tenni kellett ez ellen és mivel mi nem tudtuk mit, Emma-t kérdeztük meg aki még megmutatta nekünk a lakást.
-Mi lenne ha a konyhának a szélét felfalaztatnátok és ott lenne egy kis vendégszoba vagy akármi.?
-Emma, ez nagyon jó ötlet.-mondta barátőm és én is így gondoltam.
-Tudsz intézkedni.? Vagy ezt meglehet oldani.?-kérdeztem
-Persze,megteszek mindent.


Ketten vagyunk. Csak ketten. Zayn és én a nagy házban. Kívánom őt és szerintem neki is hasonló vágyai vannak. Régen voltunk már együtt. Régen éreztem azt a felemelő érzést amit abban az adott pillanatban érzek. Szerelmem hirtelen felkapott az ölébe és felvitt a szobába. Lassan és óvatosan helyezett le az ágy közepére. Máskor Zayn mindíg óvatos és gyengéd. Ám most nem volt az. Vad volt és szenvedélyes. Látszik,hogy régen voltunk már együtt. Miután levetkőztettük egymást, szerelmem nem "tökölt" egyből belém helyezte büszkeségét. Kicsit várt,amíg megszokom méretét majd egyre gyorsabban mozgatott magán. Igen, talán ezt szeretem annyira benne. Akármilyen,ő mindíg tökéletes...

Fáradtan döltem be Zayne mellé az ágyban.
-Hiányoztál már baby.-puszilta meg lassan a nyakam.
-Tökéletes voltál Zayn.
-Te is, de aludjunk. Holnap dolgozni kell mennetek.
Igen..holnap már munka. Igaz szeretem az állásomat mert jólfizet és igazán nem megterhető. Abár bevallom, szivesebben tölteném azokat az órákat Zaynnel és a srácokkal..