~54.rész..Újra munka.

2012.12.29 23:21

Reggel kicsit izgatottan nyitottam ki szemeimet. Picit vártam már,hogy újra dolgozzak. Szeretem az állásomat. Jobbat talán nem is találhattunk volna.Mivel még csak 8 óra volt,szerelmem békésen aludt az ágy szélén. Szúros szemekkel figyelltem őt a fűrdőszoba ajtóbol,hiszen annyira szélen volt,hogy bármikor leeshet. Nincs sok időm,ezért neki állok készülődni. Hosszú szőke hajamat lófarokba kötöttem. Igazábol,kicsit unom a szőke hajat. Nagyon szeretnék sötétet. Feketét. Talán befestetem. A ruháimhoz sétálltam és kivettem belőle egy egész meleg ruhát. Hűvös volt kint. Nem akarom,hogy visszaessek a betegségbe. Még ki sem gyógyultam belőle teljesen..
Mivel dolgozni megyek, oda nem kell kiöltözni. Olyan ruhát választottam amiben jól érzem magam.:


 

Mielött elhagytam volna szobát nyomtam egy apró puszit szerelmem arcára,majd szóltam Bells-nek és indultunk is a kávézóba.

Amikor beértünk a munkahelyre Jane mosolygós arca fogadott minket. Iszonyat aranyos ez a csaj.
-Ha minden igaz,ma bejön a főnök is.-közölte velünk.
-Az jó,hiszen mi még csak 2x láttuk.
-Nem sűrűn jön be.-húzta el a száját Jane.
A főnök egy idős nő. Körülbelül 50 körül járhat. Igazábol,rendes. Mivel unókái és gyerekei vannak nincs sok ideje a kávézóra. Éppen ezért jelölte ki Jane-t helyettesnek. Teljesen megbízható lány és már régóta itt dolgozik.

Már 1 óra felé járhatott. A főnök még sehol. Éppen nem volt dolgunk és elgondolkoztam pár dolgon.
-Hé Bells. Tudod min gondolkodtam.?
-Nem. De mindjárt elmondod.-mosolygott barátnőm.
-Alíg vagyunk együtt. Én mindíg Zaynnel,te mindíg Harryvel. Szerelmesek vagyunk oké. De egymásra alíg van időnk.
-Igazad van. Éppen ezen gondolkodtam én is este.
-Holnap csajos nap.?-kérdeztem Bellst.
-Rendben. Vásárlás és kajálás. Tökéletes nap.-ölelt meg.

Éppen készültünk volna haza amikor betoppant a főnök. Igazán csinos és kipihent volt. Jót tett neki ez a 2 hetes nyaralás.

Sokat beszélgettünk. Talán több órát. Tájékoztatott minket mindenről. A kávézóba 1 hét múlva lesz egy rendezvény. Megvagyunk mi is hívva. Nagyon örültünk,hogy egy ilyen eseményen részt vehetünk. Ez az egész este arrol fog szólni,hogy a belépőt a hátrányos helyzetűeknek utalja át. Ez rendes tőle.

6 óra lehetett amikor "haza" értünk. A srácok már aggodtak,hiszen nem szóltunk nekik. Hívtak minket de valószínű,hogy nem hallodtuk.

Talán 3 filmet néztünk meg a többiekkel. A srácok még xbox-oztak de én álmos voltam. Elköszöntem a többiektől és felballagtam a hosszú-hosszú lépcsőn. Lefürödtem és hulla ként estem be az ágyba..

Ahogy látjátok itt az új rész.:) sajnálom, hogy ilyen rövidre sikeredett de ígérem hamar jelentkezem a következővel.:D és hamarosan lesz a történetben valami,,valmi ami csak akkor fog kiderűlni ha tovább is olvassátok.:D remélem tetszett xx