~55.rész..

2013.01.02 19:06
 
 

Sziasztok.:) Meghoztam az 1. részt 2013-ba.:DD HIHETETLEN SZÁMOMRA AZ HOGY ILYEN HAMAR VÉGE LETT 2012-NEK. Jelentős év az én életembe hiszen április-május környékén lettem Directioner. A srácokkal és az 1Dfamily-vel minden sokkal jobb.<3 Nagyon remélem,hogy ebben az évben is olvassátok majd a blogot.:33 Nem tudom még meddig írom. Talán 2-3 hónap. Leszeretném hamar zárni,hiszen egy új sztoriba is belekezdtem de még csak a gépen. Félre értés ne essék. NEM FOGOM ELKAPKODNI A SZTORINAK A VÉGÉT. :DDD najó. Boldog Újévet neketek így utolag és remélem tetszik az új rész.<3 Suliba pedig kitartás. Már csak fél év.:)



Reggel 11-kor keltett az ébresztő,hiszen annyira állítottam be az este. Bells-el megbeszéltük,hogy 1-kor indulunk. Vásárlás,kajálás és azt hiszem moziba is beülünk. Na és persze Niall-nek ajándékot veszünk,hiszen szülinapja van ma,de mi holnap tartunk bulit. Niall kérte,hogy ne rendezzünk neki semmit,de mi nem hathatjuk ki. Ma csajos nap lesz. Tökéletes. Tegnap hívtuk a lányokat de sajnos Danielle ma utazik el,hiszen fotózása lesz. Már tegnap el is köszöntünk tőle. El ma Lou-val szervezett programot. Amy és Niall pedig készülnek az Írországi utazásra. Hiszen holnap este utaznak. Felöltöztem és lesiettem a konyhába ahol a már páran reggeliztek. Vagy ebédeltek??! Mindegy is. Leülltem melléjük és beszélgettünk Niall bulijárol. Már régen terveltük ki,hogy a tortája szendvics alakú lesz. Ezt a srácok meg tartották és meg is rendelték. Hirtelen Niall jött le a lépcsőn.
-Boldog Szülinapot Nialler.-futottam elé és szorosan megölelltem.
-Köszönöm kicsi lány.-puszilt bele hajamba.
Utánnam mindenki felköszöntötte a szöszit mi pedig barátnőmmel elindultunk a Plázába.
-Srácok,ha Zayn felkel mondjátok meg neki,hogy Plázázunk.
-Oké.-kiabált utánnunk Louis.

2 órája sétálunk a Plázába és már rengeteg cuccot vettünk.
Én vettem egy vajszínű magassarkút amin fekete minták vannak és 2 nagy fekete masni. Egy ugg csizmát,ami szerintem tök aranyos. Mások szerint pedig gusztustalan. Soksok karkötőt,fülbevalót. Megvettem azt a tökéletes ruhát amit felfogok venni jövő7en a kávézóba. Fekete rövid, a háta pedig rácsos. Iszonyat jól néz ki. Vettem 2 különleges nadrágot,ami szaggatott és 2 cicás felsőt.
Bells is bevásárolt rendesen. Egy fekete és egy rózsaszín magassarkú. Rengeteg bajuszos gyűrű és 2 nyaklánc. Egy angliás cicanadrág,egy rózsaszín táska egy bajuszos felső és póló pihent a kezében lévő szatyrokban.

 

Megbeszéltük,hogy most Niallnek vesszük meg az ajándékát. Én úgy gondolom,hogy egy gitárpengetőt veszek neki. Belegravíroztatom a nevét. Remélem tetszik majd neki. Bells úgy döntött egy sapkát fog adni a szöszinek.


-Elkérhetem a szatyrokat.?-kérdezte a férfi a moziterem elött. A Némo nyomában-t nézzük 3D-ben. Mindíg is imádtam ezt a mesét. Most pedig 3D-ben adják. Biztos látványos lesz.
-Persze,de vigyázzanak rá.-nevettünk barátnőmmel majd odaadtuk a csomagokat a portásnak.

Miután vége volt a filmnek,egyből hazamentünk hiszen már elég későre járt. 8 óra volt pontosan. Fogtunk egy taxit és hazafelé indultunk.

-Srácok megjöttünk.-kiabáltam majd barátnőmmel egyből felvittük Niall ajándékát,nehogy meglássa.
-Jól szórakoztatok.?-kérdezte Eleanor,aki éppen Louis ölébe ült.
-Igen nagyon.-mosolygott Bells.
-Máskor én is megyek.
-Rendben van.-ölelltem meg El-t.
-Baby.-jött le a lépcsőn szerelmem.
-Zayn.-nyomtam forró csókot édes ajkaira.
-Jó napod volt.?-kérdezte
-Igen,csak iszonyat fáradt vagyok.
-Pedig ma filmet nézünk.-jött le a lépcsőn Liam.
-Hát nézzük,de lehet elalszok.-nevettem.
-Az sosem baj.-nevetett velem Louis.

Foggalmam sincsen mit tettek be a srácok de az biztos,hogy horror. Olyan jelenetek voltak benne,ahol igazán beparáztam. Zayn ölében ültem és egész végig szorítottam. Annyira féltem,hogy az összes álom kisétált a szememből.

-Jóéjszakát Zayn.-bújtam szerelmemhez mikor már az ágyban voltunk.
-Neked is baby.-puszilt bele a hajamba majd szorosan magához húzott..