~56.rész. *Amikor alszol édes.Amikor ébren vagy sexy és tökéletes.*

2013.01.22 20:49

 

Sziasztok.(: Meghoztam az új részt.:D Mivel kicsit lemaradtam így próbáltam hosszú részt hozni.:$ Nagyon remélem tetszik maajd.:33 ÉÉÉÉÉÉSSS ma féléves a blogom,nagyon köszönöm azoknak akik olvassák.Iszonyat hálás vagyok.<33 naaPuszii.!!ŁŁŁ Hamarosan jelentkezem.:)


Reggel izgatottan ébredtem,hiszen ma van a meglepetés party. Iszonyatosan remélem Niall nagyon örülni fog neki. Körülbelül 11 körül járhatott. Igaz délután 4-kor kezdődik ez az egész, mi barátnőmmel mégsem mentünk dolgozni. Szabadnapot kértünk hiszen nem akarunk egy percet sem késni. Az egész rendezvény egy apró szórakozóhelyen lesz. Elég kevesen járnak oda és nekünk ez tökéltes.Szerintem fantasztikus egy hely. Békés és stílusos. A hely ki van ma estére kérve. Louis nevére lett felírva. Mivel Niall és Amy már este 8-kor indulnak Írországba, szeretnénk hogy az utolsó óráiban nagyon jólérezze magát.
.....
Lassan fordultam meg szerelmem felé az ágyban. Hirtelen egy jó érzés töltött el. Ahogy néztem az arcát egyre gyorsabban vert a szívem. Még most sem hiszem el,hogy ő az enyém. Csak az enyém. Szeret és én is őt. Hirtelen Zayn orra megmozdul és a szája mosolyra húzodik.
-Ennyire jó engem nézni.?-kérdeni álmos és egyben sexy hangján.
-Igen. Hiszen ilyenkor olyan édes vagy.
-Csak ilyenkor.?-szalad fel szemöldöke.
-Nem dehogy. Amikor alszol édes.Amikor ébren vagy sexy és tökéletes.-Erre a mondatra hatalmas mosoly jelenik meg arcán és egy forró csókot nyom akjamra.Imádom a száját. Ahogy az enyémhez ér és ajkunk szétvál. Nyelveink egyből megtalálják egymást és élvezik egymás társaságát...Az a köcsög levegő..Mindíg miatta szakad meg ez a tökéletes pillanat.

Kimásztam az ágyból és a fűrdőszobába siettem. Ahogy belenéztem a tükörbe láttam,hogy kipihent az arcom. Világos alapozot kentem fel de csak azért, hogy még simábbá tegye bőröm. Szememet nem festettem ki csak spirrál hosszabítottam meg pilláimat.
Visszasétáltam a szobába ahol Zayn még kényelmesen feküdt az ágy közepén. Ahogy a szekrényhez értem kikaptam belőle a ruhámat majd felöltöztem.

Igazábol nagyon izgultam a mai nap miatt.Szeretném ha Niall tényleg meglepődne.Talán kicsit gyanakodhat hiszen senki nem vett neki ajándékot tegnap.Abár bízom benne hogy nem annyira tünt fel neki és talán azt hiszi ma kapja meg.

Miután felöltöztem kimentem a szobába ahol már a kész Zayn állt.(értsd.:fel volt öltözve). Hihetetlen hogy a férfiak ennyire hamar feltudnak öltözni és mégis iszonyat jól néznek ki. Zaynnel csak egy baj van. A haja. Annyit foglalkozik vele,hogy addig 5x feltudna öltözni. De bevallom megéri, hiszen mindíg tökéletesen áll.(ne értsétek félre xd)
Mivel Zayn elfoglalta a fűrdőszobát és tudom,hogy egy idejik ott is lesz így én lementem a nappaliba. Harry és Louis ült a kanapén és nézte a Tom és Jerryt.?!?!?!
-Jóreggelt.-köszöntem rájuk de mintha semmi sem történt volna. Ugyanúgy ültek a TV elött.
-Többiek.?-próbálkoztam tovább,hátha észreveszik hogy lejöttem.
-Eleanor és Bella a konyhába.Liam a szobába. Niall és Amy nincs itthon.-válaszolta Harry. Végre észrevettek. Köszönöm.
-Okééééé.-húztam el a szót majd a konyhába sétálltam.

-Sziasztok.
-Hellooo.Kérsz reggelit.?-kérdezte barátnőm.
-Hogyne kérnék.-mondtam hirtelen majd leültem az asztalhoz és falatozni kezdtem.

*14:39*
Niallék még nincsenek itthon. Nagyon remélem,hogy Amyvel hamarosan hazaérnek.Már a "terv" teljesen kész van.Úgy indulunk el hogy bulizunk egy kicsit mielőtt Niallék elmennek Írországba. Mielőtt bemennénk majd Amy kitalál valamit amivel pár percre kint marad a szöszivel.Addig mi bemegyünk és felkészülünk arra,hogy Niallt meglepjük.

Egyépként Amy nagyon parázik a nagy találkozástol. Most fogja megismerni Niall szüleit. Teljesen megakar felelni szerelme családjának. Igazán rendes és önzetlen lány, szóval biztosan bejön majd az Ír családnak.

Közeledik a 4 óra szóval a lányokkal már elkezdtünk készülődni. Imádom az olyat amikor csoportosan készülünk. Csak hiányzik innen Amy és Danielle. Sajnálom Dani-t hogy nem tud ittlenni Niall partyán pedig tudom,hogy mennyire szeretne. Persze a munka az első.

Bajba vagyok. Foggalmam sincsen mibe megyek. A lányok már előkészítették a ruhát csakis én vagyok annyira béna,hogy még ilyenkor kinlodok. Szerencsémre barátnőim segítettek és velük együtt próbáltam valami egyszerű de nagyszerű darabot kihalászni a ruháim közül. 10 perc kutatás után Bells talállta meg a tökéletes ruhát.

 

Nekiálltunk megcsinállni a hajunkat.Eleanor szinte semmit nem csinált vele. De neki így tökéletes. Barátnőm begöndörítette míg én simán tűegyenesre simítottam.Sminket nem nagyon használtunk. Spirál szájfény és kész.

Amikor lefelé mentünk a lépcsőn, észrevettük hogy Zayn beszél valakivel.
Kíváncsian sétáltam szerelmem mellé,ahogy meglátott gyönyörű barna szeme felcsillant majd ugyanilyen gyorsasággal teljesen elsötétült a vágytol. Tisztába voltam vele,hogy mit válltok ki belőle amikor ilyen rövid ruha van rajtam. Tetszett az,hogy ennyire feltudom izgatni..akármikor. Pár pillanat múlva észhez kapott és tovább beszélt azzal a valakivel aki a vonal másik oldalán volt.

Pár percig még beszéltek,de nem halottam mit mivel én elmentem mellőle. Felé fordítottam a fejem és éppen akkor nyomta ki a telefonját. Oda mentem hozzá,hogy megkérdezzem kivel beszélt.
-Gyönyörű vagy baby.-harapott egyből szájába.
-Köszönöm Zayne.-mosolyogtam rá
-És..kivel beszéltél.?-húztam fel a szemöldökömet.
-Amy hívott,hogy nem jönnek haza. Niallel egyből odajönnek majd.
-Akkor mi indulhatunk ugye.?.-kérdeztem szerelmemet.
-Akár most is.-csúsztatta kezét derekamra és együtt szóltunk a többieknek. Taxival mentünk mivel tudtuk hogy nincs annyira jóidő.
.....

Csőrgés..egy telefon csörgés..valakinek sms-e jött. Várjunk csak..ez az én telefonom..csaptam fejemre majd kivettem a táskámbol a telefont.
"Pár perc és ott leszünk Niallel.Készüljetek. Amy xx" olvastam fel az üzenetet magamba. Hihetetlen gyorsasággal szóltam az egész társaságnak,hogy hallgassunk és figyeljünk mert hamarosan megjönnek...

Talán 5 perc telhetett el amikor lépteket lehetett hallani és Niall nevetett fel. Felkészúltünk arra,hogy bármelyik pillanatban beléphetnek. Csak a kilincset figyeltem ami azonnal lenyomodott majd Niall és Amy lépett be rajta.
Niall abbahagyta a nevetést és a mosoly lefagyott arcárol.
"Boldog Szülinapot Niall" köszöntötte fel mindenki egyszerre a szöszit amikor ő még mindíg az ajtóban ácsorgott..Meglepődött..Ez volt a cél..

Már 2 óra telt el azóta amióta Niallék ittvannak. A srác nagyon örült annak,hogy megcsináltuk ezt az egészet neki. Az ajándékozáson is túl vagyunk már. Nagyon örült minden ajándéknak. Mi pedig minden percet,órát kihasználunk velük hiszen hamarosan indulnak Írországba.

.....
-Sziasztok. Vigyázzatok magatokra.-ölelt meg mindenkit Niall és Amy a repűlőtéren. Pár perc és már a repülőn fognak ülni. Majd csak 1 hét múlva jönnek vissza. Hiányozni fognak. Niall nevetése. Amy szerénysége. Miután mindenki elköszönt mindenkitől Niallék felszálltak a gépre mi pedig hazamentünk..

*6nap múlva*
Mára van megbeszélve egy találkozó Emma-val. A lakás berendezővel. Állítolag kész van a közös lakásunk Bellával. Már vártuk ezt a napot. Miután vége lesz a munkának egyből arra fogunk menni. A srácok már kérdezték,hogy miért nem költözünk hozzájuk de mi Bellsel mindenféleképpen külön lakást szeretnénk. Mindíg vártunk erre. Talán később..Pár hónap múlva összeköltözünk a srácokkal.
....

-Ilyen lett. Szerintem szuperül néz ki de nektek kell hogy tetszen. Mi a véleményetek.?-kérdezte kedvesen Emma amikor már a lakás nappaliában álltunk.
-Szerintem tökéletes lett.-szólalt meg barátnőm.
-Egyetértek. Mikor költözhetünk be.?.-kérdeztem
-Már 2-3 napon belűl.-mosolygott ránk a nő majd miután még egyszer körbenéztünk mindenhol, hazasiettünk a többiekhez.

A srácok azota a TV elött ülnek mióta hazajöttünk.Nem hiszem el,hogy nem unják még ezeket a *filmmaratonokat*.Én nem sokszor vettem részt ezeken de már a könyökömön jön ki.Sokkal jobb dolgokat lehet csinállni mint a TVzés. Abár ez nekik is más.Nekik alíg van idejük ehez amikor tűrnéznak,koncerteznek,interjút adnak vagy éppen fotózáson vannak.
.....

Körülbelül 11óra lehetett már amikor éreztem,hogy elég fáradt vagyok. Holnap elég eseménydús napunk lesz hiszen reggel visszajönnek Niallék délután pedig party lesz a kávézoba. Az a bizonyos rendezvény ahol a rászoruloknak gyűjtünk.
-Hey baby.! Jössz aludni.?-simogattam meg szerelmem vállát.
-Persze.-mosolygott rám,majd felállt a kanapérol.
-Jóéjszakát srácok.-mondtam a többieknek és felvonultunk a szobába.

Gyorsan megfürödtünk ami csodás volt.Egy közös fürdő mindíg segít rajtad. Ellazít és jókedved lesz tőle.Főleg akkor amikor egy olyan pasival osztozol a kádon mint Zayn.
-Audj jól szerelmem.-csókoltam meg Zaynt és olyan közel bújtam hozzá,amennyire csak tudtam.
-Álmodj szépeket.-szorított magához.
Lassan nyomott el az álom de végülis elaludtam. Igazábol nagyon várom már a holnapot...