ENNYI.!!

2013.02.07 17:54

Sziasztok.:33 sajnos nem hoztam új részt és ide már többet nem is fogok.! Olyan döntést hoztam meg amit soha nem akartam..A BLOGOT BEFEJEZEM..Amikor elkezdtem írni minden rendben volt..magátol jöttek a gondolatok,szavak,mondatok..Imádtam írni..ez egy életérzés mint másnak a sport,torna stbstb..Persze félreértés ne essen..az írás még most is nagy szenvedélyem..de ez a blog már az elején el lett cseszve..Túl egyszerű volt az egész..kb a 15. rész fele jöttem rá,hogy ez nem olyan mint amilyet én szerettem volna..Sokat gondolkodtam ezen az egészen..és ez a hét csak segített nekem abban,hogy így döntsek..ÉLETEM LEGBORZASZTOBB HETE..csalódások és szomorúság a legfelső fokon..igaz volt a hétben egy olyan pillanat amikor azthittem a fellegekbe érzem magam..de az egész csak rontott a helyzeten..egy olyan fiúba lettem szerelmes aki messze van..jó érzés volt az amikor elmondta ő is szeret..na igen..és ezután jött a szenvedés..TÁVOLSÁG..soha nemfogom megérteni ezt..azt,hogy túlélteme ezeket az iszonyatos perceket,órákat,napokat csakis azoknak köszönhetem akik velem voltak..A BARÁTAIMNAK..AZ IGAZI BARÁTAIMNAK..ők meghallgattak és ha sírtam akkor velem sírtak..és a suli..ebbe a 2-3 napba őszintén mondom,hogy imádtam a sulit..az volt az a hely ahol nemgondoltam arra a hegre belül..ott szinte elfelejtettem azt,hogy mi fáj..és ezt mind mint csakis nekik köszönhetem..a srácoknak és a lányoknak..ŐK IGAZ BARÁTOK..de mind1 is..ez az én problémám..Úgy gondolom az utobbi részek itt már nem a legjobbak voltak..nem akarom összecsapni hiszen még rengetek dolgot szerettem volna beleírni a történetbe..de ez így nem fair..túl könnyű és túl egyszerű volt az egész..szóval ennek a BLOGNAK VÉGE..!! imádok írni szóval majd...maajd talán 1-2 hónap mulva elkezdek egy másik blogot..köszönöm mindenkinek aki olvasta és SAJNÁLOM..